lavik blog

Twój nowy blog

Wpisy z okresu: 2.2004

Nie no na serio, dawno się tak nie uśmiałam :) ale myślałąm, ze takiej lasce, co obok mnie siedziala, zaraz wjebie == caly film nawijala do swojego chłopaka (biedaczysko….)….

Ech, jakoś jest. Bywało lepiej, u mnie, ale….. gorzej też było, i to jak często. Dlatego cieszcie się razem ze mną, bo jesli się nie myle jestem na dobrej drodze do szcęscia. Czuję wewnętrzną moc, która mnie rozpromienia. Taka mała rzecz, a jakże cieszy :)

I mimo, że jestem sama (przynajmniej na razie) to jest przy mnie mój pluszowy misio, którego mogę kiedy chcę przytulić lub do którego się popłakać.

I mimo łez, jestem coraz szczęśliwsza :)

Powiadamiam ślepych i daltonistów o zmianie laya. Mam nadzieję, że się spodoba.

I apmiętajcie, pluszowy miś zawsze z Wami będzie…..

Nie mogę się skupić. Myślę.
Jeśli nie wierzycie…. uwierzcie. Ja się zmieniam. Zmieniam wszystko. Żyję od nowa.
Odradzam się jak fenix z popiołów.

Muszę wszytsko pozmieniać…
Więc zmieniam
…Tak jak czas wszytsko zmienia…

I uwierzcie mi, nikt jeszce nie zna nowej Agaty. Ani ty, Paula, ani nikt inny. Nawet ja nie wiem, kim, do cholery, jestem….
W życiu każdego nadchodzą takie chwilę, że chce się o wszytskim zapomniec. Umrzeć, by znów sie urodzić. Cofnąć czas, aby naprawić popełnione błędy. By nie dopuścić to pewnych sytuacji, a inne sprowokować.
Teraz nadeszły takie dni, że jestem zamknięta w sobie, smutna… To nie oznacza, że mam doła. Po prostu odbywam „Podróż wgłąb siebie”… Jestem sama ze sobą
Me, myself and I…

I dlatego równiez w najblizszym, czasie oczekujcie zmieny szablonu. Nie wime, czy na weselszy, czy smutniejszy…. To zalezy.

Dlatego żegnam, napiszę już niedługo, a w międyczasie zmiana otoczenia bloga. Najwyższy czas.

„… Kiedyś tak krótka potrafiła czas umilić…. Teraz stojąc jakby obok” szukam siebie

Ciao :)

2 komentarzy

Wróciłam po długiej przerwie…. Miłąm ferie, i byłam na wakajah, potem choróbka, i klurde zonk powrotu do skzoły _-_”

Teraz siedze na informie z nową pałą w dzienniku :PPP MNieliśmy sprawdzain XD

Kurde dzwonek….


  • RSS