lavik blog

Twój nowy blog

Wpisy z okresu: 6.2005

Bulgaria 3

6 komentarzy

dzisiaj bylam w ogrodzie botanicznym w balcziku porobic zdjecia… ale skonczyl mi sie film ;/ potem pojechalam na przyladek kaliakry zobaczyc delfiny… podobno zawsze tam sa ;/…
sa zawsze ale jak przyjechjalam je zobaczyc to gowno ;/ w ogole trzeba miec farta- trafic na deszcz w bulgariii… padalo dzisiaj i wczoraj… ale jutro ma byc ladnie… qrwa… chce do was ;( tesknie…

If I can ask God just one question
Why aren’t you here with me tonight?

tam bylo slicznie… takie ostre skarpy… krawedzie.. a mnie nachodzila tylko jedna mysli- czy jak skocze to zobacze delfiny…
no diobra dwie mysli- czy jak skocze bedzie lepiej… i ewentualnie w ktoryms momencie ile tu jest metrwo ;) spytalam o to naszego przewodnika (jej jaki slodziak *_*) i wyszlo ze kolo 80… moze nawet 100 ^^ ale co z tego… tak fajnie by sie lecialo…
az chcialo mi sie skoczyc. nie po to zeby sie zabic- wtedy juz w ogole bym nie wrocila i was wiecej nie zocbaczyla… tlyko opo to zeby zobaczyc jak to jest… leciec… do wody… poczuc wolnosc…
qrwa ;(
tesknie…. chce do was
ale juz jutro sroda :)
w srode jestem tu juz tydzien
potem tylko drugi tydzien
tylko jak ja to wytrzymam skoro tenm tydzien dluzykl mi sie jak kilka tygodni ;( ?
tesknie za wami, kocham was ;*
see you

p.s. lucienka jak nozka? napisz w komencie albo odezwij sie do mnie laskawie eska raz na jakis czas ;)
buziak

jejku naprawili komputer *_*
normalnie mamusia mi obvieclala ze codziennie moge wchodzic na godzine do neta. wiec to wykorzystywalam. ale kurcze no ci bulgarzy nie dosc ze maja komputer w cyrylicy i niekoniecznie umiem sie nim za bardzo poslugiwac (tu wszystkio jest odwrotnie wiec na pamiec mi nic nie pomoze…) wiec sa dostepne jedynie stronki ;/ to jeszcze te bugarskie dalny zepsuly kompuetr == ale zyje, jestem, czuje
i sie nie utopilam
w zasadzie na razie tylko raz sie kapalam bo dzisiaj zwiedzalam nessebar…. czy cos takiego
w kazdym razie bylo to sliczne miasteczko polozone na polwyspie
ale ten polwysep wygladal jak wyspa
a z ladem poloczony byl skrawkiem ziermi przerobionym na most…
strasznie tesknie i chce do was ;*
acha bunnys- w bulgarii jest fajbnie :) nie wiem gdzioe musialas wyladowac, ja jestem w zlotych piskach… cieplutko, czyste morze, czyste ZLOTE plaze ;), bungee, peeeeelno straganow, olejki rozane (codzeinnie spaceruje i codziennie jakas baba mi go pokazuje smaraujac mnie odrobine po nadgarstkach a to ma tak silny zapach ze na odleglosc czuc roze- przywioze wam takie na pamiatki ;) ), skoki na gumie (nie bungee tylko te takie drugie), koktajle owocowe na plazach, pelno imprez i jakas wiara ktora cie zaczepia ;) fajnie jest ;) mi siem podoba ;p

cholerka tesknie za wami nooooooo…. odwiedzcie mnie :) nie mowie ze jestem na odludziu czy cos, ale niektorych nie zobazce az do wrzesnia ;(
648.jpg672.jpg

to mnie dobija…

i jeszcze ciagle o kims mysle ;(
670.jpg

napisze jak znow bede przy kompie ;(
tesknieeeeeee ;*****
A.

Bulgaria

4 komentarzy

jedyne co moge powiedziec to to, jak bardzo tesknie :(
kocham was ;***
i nie wiem jak ja tu wytrzymam… znaczy jest fajnie, ale kurrrrwa brac mnie tak daleko od przyjaciol ;(
zdychaaaaaaaaaaam
i zdychaaaaaaaac bede przez najblizsze dwa tygodnie
i niech nikt nuie probuje mi mowic ze jeszcze sie bede cieszyc.
chce do was…

I’m just too far from where you are… I wanna go home… Oh let me go home :(

nie_bedzie_twoja.jpg736.gif

Juz po wycieczce :(
a było tak fajnie… szkoda ze tak krotko. mogłoby byc dłuzej. chociaz o jeden dzien…
ale i tak bylo ZAJEBIŚCIE!!
Normalnie kocham was wszystkich ;****

On chyba nie zauważa tego, że to co do niego czuje to nie jest zwykłe „lubie cie”… ale i taj było cudownie bo spędziłam z nim dość dużo czasu… tylko raz się zawiodłam- chyba naprawdę byłam naiwna myśląc, że on ze mną zatańczy… ale już chwile poźniej miałam z nim maxymalnie polewki…
tyle ze sie boje, ze mogłam spier***ic sprawe… tzn jakoś tak wyszło, że on MUSIAŁ na mnie spoglądać za każdym razem kiedy gadałam z Łukaszem… a potem mu jakieś gówno od dymu z pleców strzepywałam ;/ i Aska mówi że to wszystko troche dwuznacznie wygladało…
ALE JA TO MAM W DUPIEEEEEEEE!!!
bo i tak najwazniejesze jest to co ja wiem, i to co jest prawda. a bedzie miala jakies pytania to spyta. jak nie mnie to kogos innego.
Jak mu zalezy to dojdzie prawdy :)

A TERAZ POZDRAWIAM MOJE WSZYSTKIE KOCHANE DAŁNIĄTKA I DZIEKUJE ZA ZAJEBISTE 3 DNI!!!
I WSZYSTKICH INNYCH KTÓRZY TO CZYTAJĄ TEŻ POZDRAWIAM, BO TO DLA WAS PISZĘ TĘ NOTKĘ ;*

w środę wycieczka
mam nadzieję, że bedzie dobzr i się nie zbłaźnie (tak jak zwykle) przed ta osoba na której mi zależy…
a we wtorek test do klasy z poszerzonym angielskim :) z asia mamy zamiar na niego iść… postresować zdających i takie tam… albo sprawdzić czy sie dostaniemy :)
kamińska nas zabija XD
ale co z tego. to ona nas zostawiła na wystawianie ocen a nie my ją.
I i tak sobie poradzilismy.
Chyba
NO CO?!

Rozumiem, zmienić tematykę notki.

O czym napisać? O wszelkiego rodzaju owocach?
NIEEEEE
O wycieczce?
NIEEEEE
O ciuchach?
NIEEEEE
O kosmetykach?
NIEEEEE
O tańcu?
NIEEEEE
O OLIVIERZE JANIAKU? XD

no dobrz więc dla asienki :)
OLIVIER JANIAK
Prezenter telewizji TVN, prowadzi magazyny „Co za tydzień”, „Co za noc” a także Wybory Miss Polonia.

Prawnik z wykształcenia.Gdyby nie był prezenterem telewizyjnym, chciały zostać projektantem wnętrz. Na razie jego pasja przejawia się przede wszystkim w kolekcjonowaniu oryginalnych przedmiotów: lamp, zastawy stołowej i starych odbiorników radiowych.

Propozycję programu „Taniec z gwiazdami” przyjął z entuzjazmem, zawsze dbał o swoja sprawność fizyczna, regularnie ćwiczy i był przekonany, że poradzi sobie z tańcem.

Po pierwszym treningu jego entuzjazm wyparował. Kamila po pierwszej próbie określiła go jednym słowem: drewno.
Olivier jednak nie podał się i naprawdę ciężko pracował. Jakie osiągnął rezultaty? WYGRAAAAAAŁ!
;P

…I love the way you laugh
I wanna hold you high and steal your pain away
I keep your photograph; I know it serves me well
I wanna hold you high and steal your pain

‚Cause I’m broken when I’m open
And I don’t feel like I am strong enough
‚Cause I’m broken when I’m lonesome
And I don’t feel light when you’re gone away

The worst is over now and we can breathe again
I wanna hold you high, you steal my pain away
There’s so much left to learn, and no one left to fight
I wanna hold you high and steal your pain

‚Cause I’m broken when I’m open
And I don’t feel like I am strong enough
‚Cause I’m broken when I’m lonesome
And I don’t feel right when you’re gone away

‚Cause I’m broken when I’m open
And I don’t feel like I am strong enough
‚Cause I’m broken when I’m lonesome

4 komentarzy

Dziewczyna zapytala chlopaka: „Lubisz mnie?” On powiedzial nie. Zapytala sie: „Myslisz
ze jestem ladna?” Znowu powiedzial nie.Zapytala sie: ” Jestem w twoim sercu?”
Powiedzial nie. Na koniec sie zapytala: „Jakbym odeszla, to bys plakal za mna?”
Powiedzial ze nie.Smutnie odeszla.
Zlapal ja za reke i powiedzial:”Nie lubie cie, kocham cie. Dla mnie nie jestes ladna, tylko
piekna. Nie jestes w moim sercu, jestes moim sercem. Nie plakal bym za toba, tylko
umarlbym….”

Brak komentarzy

Tylko jedno życie mam i na zawsze będę miał
Choć wiem ze kiedyś mnie nie będzie to będę w głowach grał

Ide sobie po łące szczęścia , ludzi masa, ale wiem
Że jest tak tu, widze brud słysze kilka słów z twioch ust
Żyjesz tak no to looz , no cóż zdaża się
Liście spadną z drzew czy chcesz tego czy nie
Szept znajdzie twoje uszy , znajdzie tez je- E
Czy na prawde chcesz zmarnowac wszystko?
Czy potrafisz oprzeć się wyśmiewającym gwizdom??
Tak już bywa w zyciu choc to tylko chwila
Czasami ludzka linia w brew nam się tu wykrzywia
Nie płacz już daj odetchnac łzom
Niech tez twoje płuca troche tutaj odetchną
Warto pomyślec nad sensem istnienia,
Od czasu do czasu odleciec do nieba

Chodze po ścieżkach , a ściezki są wąskie
Tyle ludzi oddałoby zycie za pieniądze ,
Smutne to ja ten stan rzeczy odtrące
Parłem do przodu dzieki temu odniosłem sukces
Puste zycie było by bez tego , smutne
Wypełniam lukę na mecie będę pierwszy
Rzucę się jak lew, jak zwierz
Zrozumiesz w końcu , że chodzi mi o to
By wypełnić swoje zycie po brzeg
Sam czasem nie wiem skad biore na to siłe
By stąpać po rozzazonym żwirze
Dziwie się sobie jak to możliwe
Lecz teraz już wiem , że żyje prawdziwie

;/
damn
damn
damn!!!!!!!!!!!!
Boże jaki ze mnie totalny dałn! cholerna! damn, damn, damn! ;/
Boże jak ja z nim rozmawiam to sama nie wiec co mówie… serce to mam w gardle, wali jak oszalałe i się bo ję że mi jakaś gula po gardle skacze…
i chyba znowu byłam czerwona…
madzia nie bij ;(

a mandaryna zgubiła cycki ;D
Tak wyghląda podsumowanie szkolnego festynu na rzecz Dominika z drugiej klasy. W zasadzie było fajnie, bardzo smiesznie :P Laski z naszej klasy zdobyły 2 miejsce w siatkówce, Madzia’ra śpiwała i spiewała (;p) i ogólnie naszego (tzn mojego, asienki, marzia’ry i sandry) wystepu nie bede komentować :P rozwaliółyśmy z asia mikrrofon i madzia’ra jak spiewała to trochę trzeszczało ^^” ale naprawde było fajnie gdyby tylko chłopacy sobie lepiej poradzili na zawodach piłki nożnej… przegrali 3:1 w pierwszym meczu ;/ łosie, na następny raz bardziej się starajcie!
Ale my wiemy że jesteście najlepsi i to się liczy :)
pozdrawiam


  • RSS